dinsdag 24 juni 2014

Zo baas, zo hond



Met een zucht legt assistente Lilian de telefoon neer. "Dan denk je dat je alles onderhand toch al eens hebt meegemaakt, en toch zijn er altijd weer mensen die je weten te verbazen..." Ik schuif haar een kop thee toe en vraag wat er gebeurd is.

Na een flinke slok thee steekt Lilian van wal. Zojuist sprak zij met de eigenaresse van de Labradoodle pup Bente. Deze mevrouw was flink van streek, want ze had zojuist een aambei ontdekt bij de vijf maanden oude pup. Nou komen aambeien bij honden eigenlijk niet voor, dus Lilian was -terecht- een beetje sceptisch geweest over deze zelfdiagnose.
Maar de eigenaresse was overtuigd dat het een aambei was. Want, zo vertelde ze zonder enige gĂȘne tegen Lilian, zelf had ze ook aambeien en die zagen er precies zo uit! En in afwachting van de afspraak had ze er ook alvast even wat van haar eigen aambeienzalf opgesmeerd.

"Sorry hoor,  maar zoiets vertel je toch niet zomaar!" grinnikt Lilian tegen mij. Ik scroll ondertussen door de agenda en zie dat Lilian haar bij mijn avondafspraken heeft ingepland. Ik zucht en hoop stilletjes dat ze vanavond mij haar persoonlijke details zal besparen.

Bron foto




Reageer op dit bericht

  1. Ohhhnee hahaha! En? Heeft ze je nog overspoeld met info?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee gelukkig is dat me bespaard gebleven. Maar het gebeurt wel regelmatig hoor dat eigenaren je iets vertellen wat je helemaal niet wilde/hoefde te weten...

    BeantwoordenVerwijderen