maandag 8 juni 2015

Too much information


Terwijl ik mijn handschoenen aantrek om de prostaat van hond Max na te voelen, slaat zijn eigenaar beschermend zijn armen om de nek van de hond en zegt net iets te duidelijk hoorbaar: "Rustig maar Max, het baasje vond het ook niet fijn toen de huisarts dat bij hem deed hoor!"

Dat was iets meer informatie dan ik eigenlijk wilde weten...


Hebben jullie in je werk wel eens meegemaakt dat mensen iets vertelden dat je nou niet persé had hoeven weten?


Nooit meer een blog missen? Volg me op Facebook!




Reageer op dit bericht

  1. Hahaha, ooo jaaaa da's inderdaad iets te veel info... Ik heb het in mijn werk eigenlijk nooit meegemaakt behalve dan dat mensen wel eens iets meldde waarvan ik hooguit dacht ¨wat moet ik met deze informatie?!¨

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh maar dat maak ik ook veel mee hoor! Soms moet je de informatie uit mensen trekken en soms treden ze dusdanig in detail dat je denkt: "Wat heeft de kleur van de voerbak met dit probleem te maken?"

    BeantwoordenVerwijderen